Adakah Anda Menjalankan Perniagaan Berasaskan Majlis Perkahwinan?

Berminat untuk menambah PERKHIDMATAN kepada pelanggan anda?

 

 

6 SEBAB mengapa anda perlu SERTAI kami!

.

1) Anda menjalankan perniagaan berkaitan Majlis Perkahwinan ~ Tambah perkhidmatan untuk pelanggan anda

.
2) Ingin mendapat pelanggan baru ~ pelanggan kad jemputan kami akan membuat tempahan melalui anda, anda boleh menawarkan perkhidmatan tambahan lain untuk mereka.

.
3) Lengkapkan perkhidmatan perkahwinan anda ~ jadikan kedai anda pusat kelengkapan perkahwinan dengan mengambil tempahan percetakan untuk pelanggan anda.

.
4) Tambah prospek ~ anda boleh meletakkan no. telefon anda pada kad jemputan yang dicetak (untuk marketing). Dengan ini memudahkan anda dihubungi oleh tetamu pelanggan anda jika mereka menginginkan khidmat anda.

.
5) Disenarai di laman web kami ~ kedai anda akan disenaraikan di laman web kami sebagai salah satu agent kami untuk memudahkan pelanggan di sekitar kawasan anda menghubungi anda.

.
6) Lokasi kedai anda akan diletakkan pada peta ~ kedai anda akan dimasukkan pada peta carian di laman web kami (lihat >>)

.

 

DAFTAR untuk dapatkan diskaun untuk percetakan kad jemputan!

 
"Siapa yang boleh mendaftar??"

- Pengusaha butik pengantin
- Pengusaha butik andaman
- Pengusaha wedding planner
- Dan lain-lain Pengusaha Berasaskan Perkahwinan

 

 

"Tapi saya tak tahu menahu pasal printing dan grafik. Boleh ke?"

Jangan risau, grafik dan printing serahkan kepada kami.

Anda hanya perlu ambil tempahan daripada pelanggan.

Hanya bantu pelanggan anda PILIH DESIGN dan jenis kad jemputan. 

 
  
"Kat mana nak pilih design?"

SEMUANYA ada di laman web kami, WeddingCard.my.

Pembayaran juga boleh dibuat secara online.

Kami terima maybank2u, dan lain-lain bank tempatan.

Untuk bayaran menggunakan kad kredit juga dialu-alukan.

 

 

"Apa yang saya dapat jika saya sertai program agent ni?"

Anda akan menerima DISKAUN sehingga 25% untuk mana-mana tempahan yang anda buat di laman web kami.

 

 

"Bagaimana dengan proses editing design?

Selepas tempahan dibuat, kami akan whatsapp design draft yang sudah disiapkan kepada anda.

Anda akan tunjukkan kepada pelanggan anda.

Pelanggan anda akan mengesahkan untuk cetakan selepas semuanya ok.

Kami akan mulakan cetakan dan pos kepada anda.

 

 

"Macam mana kalau nak tanya apa-apa?"

Anda boleh hubungi kami di whatsapp atau telefon kami

 

 

"Saya tiada kedai. Hanya buat di rumah secara sambilan. Bolehkah mendaftar?"

Sekiranya anda tiada kedai, anda masih boleh mendaftar sebagai agent kami. 

 

 

"Berapakah bayaran untuk pendaftaran sebagai agent?"

Untuk menjadi agent kami, anda hanya perlu membayar RM200 sebagai wang pendaftaran seumur hidup.

Anda akan menerima kit jualan untuk membantu anda membuat jualan.

 

 

 

 

Infografik proses tempahan oleh agent di WeddingCard.my

Proses Tempahan Agent

 

 JADILAH YANG TERAWAL!! 

Klik di Sini Untuk Menjadi Agent Kami Sekarang


Whatsapp Kami Whatsapp Us
Mesej Kami Di Facebook Message Us On Facebook